TOP 20

                                                      TOP 20

                              Czyli filmy na które czekam w 2013 roku


1. Django Unchained
2. Człowiek ze stali / Men of Steel
3. Iron Man 3
4. Gangster Squad
5. Wielki Gatsby/  
The Great Gatsby
6. Oz: Wielki i potężny /
Oz: The Great and Powerful
7. Oblivion
8. Now You See Me
9. World War Z
10. Jeździec znikąd / The Lone Ranger
11. Pacific Rim
12. The Wolverin
13. Turbo
14. Riddick
15. Sin City: A Dame to Kill For
16. Gra Endera / Ender's Game
17. Stoker
18. Igrzyska Śmierci: W pierścieniu ognia / Hunger Games: The Catching Fire
19. Thor: Mroczny Świat / Thor: The Dark World
20. Star Trek: W ciemności / Star Trek Into Darkness

Śpieszę wyjaśnić,że filmów na które czekam jest więcej. Kolejność natomiast jest nieprzypadkowa,bo własnie w tej kolejności (mniej więcej) na nie czekam. Nie są więc ukadane według dat premiery.


Komentarze

  1. faktycznie... wspólnie czekamy na wiele premier :D Nawet nie wiedziałam, że Sin City nowe ma być. Też czekam :D na Riddicka też :) :O

    OdpowiedzUsuń
  2. World War Z! Tubro szybkie zombiaki z Pittem - muszę to zobaczyć :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pierwszy zwiastun do tego filmu oglądałam z otwartą buzią ;) ....mówiąc potocznie szczęka mi opadła...zresztą tak samo głupio musiałam wyglądać oglądając zwiastun do "Mroczny Rycerz powstaje" i wielu innych :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Trauma (2019) czyli o kruchości ludzkiej psychiki

W obronie syna- serial

Strangerland